ELS ULLS DELS HOMES MENTIDERS

ELS ULLS DELS HOMES MENTIDERS

Editorial:
COMANEGRA
Año de edición:
Materia
Narrativa en catalán
ISBN:
978-84-17188-40-5
Páginas:
210
Encuadernación:
Cartoné
Colección:
Matar el monstre
18,00 €
IVA incluido
Contactad con la librería para consultar

A finals del 1965, l’Ernest entra a la vella Universitat de Barcelona ple d’incerteses. Pertany a una família burgesa, poruga i connivent amb el franquisme, però ell es mou indecís en els laberints de la clandestinitat que acaba de descobrir. Pertorbat per la intensa atracció incestuosa que sent per la seva mare i fascinat per un grup de teatre que viu al marge de la legalitat, l’Ernest acumularà estímuls culturals de tota mena. El mític Maig del 68 també és un imant poderós i, de sobte, el 1969, fuig de Barcelona. A París coneix la Dorothy, explora els camins de la llibertat, pren consciència dels trasbalsos que ha viscut, i ens en deixa testimoni.

L’assassina repressió franquista, els primers atemptats d’ETA, la Caputxinada, la meravellosa aventura teatral de La Pipironda, els intel·lectuals que escrivien l’enciclopèdia Espasa… Els ulls dels homes mentiders observen la ciutat.

Jordi Coca (Barcelona, 1947) és un referent de les lletres catalanes de les últimes dècades i ha obtingut els premis més remarcables de la nostra literatura. Mentre l’Ernest de la novel·la fugia a París, ell coneixia Joan Brossa i començava a escriure en català esperonat per Miquel Martí i Pol.

Artículos relacionados

  • TINO COSTA
    Titulo del libro
    TINO COSTA
    ARBÓ, SEBASTIÀ JUAN
    Contactad con la librería para consultar

    20,00 €

  • EL DIA DE L'ESCÓRPORA
    Titulo del libro
    EL DIA DE L'ESCÓRPORA
    BONET PINYOL, MIQUEL
    Contactad con la librería para consultar

    13,50 €

  • EL CAMÍ DELS ESBARZERS
    Titulo del libro
    EL CAMÍ DELS ESBARZERS
    DALMAU, ALBA
    En stock

    16,50 €

  • HAIKU A BROOKLYN
    Titulo del libro
    HAIKU A BROOKLYN
    VIGÓ ARNAU, JOAN
    Contactad con la librería para consultar

    16,00 €

  • PERQUÈ HA MORT UNA NOIA
    Titulo del libro
    PERQUÈ HA MORT UNA NOIA
    DE PEDROLO, MANUEL
    Contactad con la librería para consultar

    20,00 €

  • ON ETS, ANASTÀSIA?
    Titulo del libro
    ON ETS, ANASTÀSIA?
    MAGRINYÀ, MARTA
    Contactad con la librería para consultar

    16,90 €

Otros libros del autor